پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

  در شب شهادت مولی الموحدین (علیه السلام) مراسم متمرکز دومین شب قدر با همکاری همه هیئات مذهبی و با حضور هزاران نفر از مردم شهر سرخنکلا برگزار شد.

   در این مراسم معنوی و وحدت آفرین که برای اولین بار بصورت متمرکز برگزار شد، محمد تجری قاری بین المللی قرآن کریم به تلاوت قرآن کریم پرداخته و سپس حجت الاسلام والمسلمین بابامحمدی امام جمعه سرخنکلا سخنرانی نمودند. در ادامه این برنامه، مراسم معنوی قرآن به سر گرفتن و احیاء شب بیست و یکم توسط حجت الاسلام و المسلمین عرفانیان که از آستان قدس رضوی مهمان مردم سرخنکلا بودند، برگزار گردید.

  لازم به ذکر است این مراسم متمرکز به دعوت شهرداری، شورای شهر و مسئولین حوزه مقاومت بسیج سرخنکلا و با همکاری خوب مسئولین همه هیئات مذهبی، ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد برگزار گردید که عموم مردم سرخنکلا نیز از آن استقبال شایسته ای به عمل آوردند.

   همچنین در حاشیه این برنامه نورانی و پرفیض، دهها نفر از مردم سرخنکلا با حضور در پایگاه سیار سازمان انتقال خون و پایگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) اقدام به اهدای خون به هموطنان نیازمند و شرکت در طرح های مختلف کمک به ایتام و نیازمندان نمودند.


         

بازتاب مراسم در رسانه های استانی

   ضمن تشکر از دوستان فعال کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری (ره) سرخنکلا جهت تهیه تصاویر و گزارش این برنامه ، خبر برگزاری این مراسم در برخی پایگاههای خبری استان گلستان انعکاس پیدا کرده است که جهت اطلاع شما همشهریان گرامی سرخنکلایی لینک این پایگاهها را درج می کنم:

    

                                       پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»

   

                                 پایگاه خبری و تحلیلی «ساجد نیوز» گلستان

   

                                       پایگاه خبری و تحلیلی «زرین نامه»


                                    پایگاه خبری و تحلیلی «طوبی گلستان»



نظرات  (۱۹)

۲۴ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۴ محمد قاسم مقصودلو
مسولیت بار سنگینی است  که اراده شد وپذیرفتی استارت رفتنت است  یعنی هر امدنی یک رفتنی است خداوند راشکر که این بار گرانبها به من سپرده شد واز خداوند متعال ومردم عزیز خواهانم اگر قصوری داشتم مرا ببخشند ...............اما فعلا هستم که خدمت کنم  وهر گاه خداوند مشیتش بر این بود که نباشیم  ...سر براستان الهی طلب مغفرت میکنیم .......راستی  فعلا نه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خدا را صد هزار مرتبه شکر که خودشان دارند از رفتن حرف می زنند و می دانند که دورانشان به سر رسیده . من شنیدم این آقا دارد خودش را برای ریاست بر ****** ** * ***** گلستان آماده می کند. ** ***** ** ** ********* * ***** *** ** ****** **** *** بعید نیست این خبر درست باشد
پاسخ:
سلام
بنده هیچ عقد اخوتی با کسی ندارم . اما شایسته نیست که شما نیز با این ادبیات درباره فردی حرف بزنید که به هر حال چندین سال آنچه در توان داشته در خدمت رسانی انجام داده است. ببخشید که مجبور شدم بخشی از نظر شما که موجب ایجاد شایعه و شبهه می شد را حذف کنم .

تاجیک تاجیک برادر حالا 4000 نفر نه و2000 نفر از دوستان بخشداری ات بخواه عکس هایسمراسم سال 90 و91 وحتی 89 و88 را مقایسه ای برات بفرستند متوجه میشی بنده خدا در مورد جمعیت ارتحال امام ره سال90 و22بهمن 91 اشتباه نبوده البته یک عکس مقایسه ای هم ازیادواره شهدا 89 بگذار متوجه درستی ادعا خواهی شد این که کاری نداره نیاز به یک صفحه پاسخ هم نیست عکس ها را بگذار مردم مقاسه گر خوبی اند حالا موضوعی هست که مهم چرا حضور بیشتر شد؟ علتش متحد شدن همه خصوصا شورا بخشداری شهرداری پایگاهها وحوزه ها وغیره است  اما چرا بخشداری گر چه من هم با نام بردن یک نفر مخالفم اما مدیریت ان یک نفر باعث این رونق شده البته خود مردم مهمترندولی  کجا بودی ببینی به مراسمات قبل از امدن حاج قاسم دوربین هم نمیداد دند هر کس کاری میکر د  اما حضور ش برای این کار ها موثر بود گر چه از لحاظ خطی من مخالفشم من اصلاح طلبم و.....بخشدارتان اصولگرا اما بی انصافی نکنیم حضور تنها ی بخشدار در مراسم سرخنکلا کافی نیست وقتی میبینی برای روز قدس 6 الی 7 جلسه با ما که پایگاهیم ستاد نماز جمعه وشورای شهر وروستا دهیارا برگزار میکنه و در راهپیمایی روز قدس پرچم های روستاها وجمعیت غریبه را ناچاریم مدیریتش در این موارد را تایید کنیم.........گر چه الان برای تعریف تمجید از هم محلی مان دیر باشد ودورانشان تمام شده باشد اما بهر حال  تقدیر کار پسندیده ایست .
پاسخ:
سلام .
اینکه زحمات زیادی توسط شما کشیده شده برای وحدت و همدلی و همچنین رونق بیشتر فرهنگی سرخنکلا و بخش بهاران ، به هیچ وجه قابل انکار نیست و حقیقتاً جای تشکر دارد.
اما در پاسخ شما از برنامه های متعدد و متفاوتی نام برده شده که برای بررسی دقیق فرهنگی و اجتماعی هر یک از آنها نیاز است اقتضائات و شرایط زمانی و مکانی خودش را در نظر گرفت و با حضور متولیانش آنها را تحلیل و بررسی کرد نه فقط به وسیله تصویر و ...
موفق باشید.
میلاد بزی عزیز یادم میاد چند ماه قبل معرفی  بخشدار مراسم یادواره شهر سرخنکلا 120 نفر امدند بنده بعنوان یک سرخنکلایی خیلی شرمنده شدم قطعا مشکلات ومعضلاتی بود اما بعد معرفی بخشدار مراسم سالگرد امام 4000 نفر از کل بخش وشهر سرخنکلاته امدند و ادامه دار شد تامراسمات بعدی که به مراسم احیا 21 رمضان که شهرداری وشورای شهر زحمت زیادی کشیدند پس بخشدار بقول بزی عزیز دیر شروع نکرد یا به عبارتی فراموش کردی یا فکر میکردی از جای دیگر امدند البته چون نظر اقای بزی خیر است خداوند کمک کند مراسم های بعدی در خور برگزار شود
پاسخ:
سلام .
آمارهایتان با توجه به تصاویر موجود کمی جای تامل دارد!
و اینکه خیلی چیزها را به معرفی و مدیریت یک نفر ارتباط بدهید نیز کمی - مایل به زیاد - غیر منطقی به نظر می رسد.
اما به هر حال امیدوارم تلاشهایتان بیش از پیش به ثمر برسد و موفق باشید.
سلام داداش. آآقای میلاد بزی بخشدار بیچاره رو زیر سوال میبره! مجلسو شهرداری گرفته جوابشو باید بخشدار بده! جالبه!
پاسخ:
سلام.
البته من در لحن و نظر آقای بزی، «زیر سوال بردن بخشدار» را احساس نکردم. اگر چنین برداشتی باشد که هیچکس نباید یک انتقاد ساده هم بکند.
یا علی.
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۲۴ وحید تاجیک
من هم از طایفه فرهیخته تاجیک هستم اما شما را نمی شناسم. به هر حال خشنودم که وبلاگ شما را دیدم. اگر بتوانید آن را بیشتر تبلیغ کنید بهتر است.
پاسخ:
سلام.
خیلی ممنون وحید جان!
اما من «طایفه فرهیخته تاجیک» را نمی شناسم. 
خانواده ما هم مثل همه مردم دیگر سرخنکلا هستند.
۰۱ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۳۵ علیرضا مقصودلو نژاد
من پیشنهاد می کنم کسانی که این برنامه را برگذار کردند جلسه ای با حضور چن تا از مردم و فعالین فرهنگی بگذارند و نظر مردم را بپرسند چون به نظرم می شود با رفع ایرادات همین کار را ادامه داد. در مجموع بد نبود.
۳۱ تیر ۹۳ ، ۰۹:۳۳ میلاد بزی
سلام یاداوری به بعضی دوستان بد نیست که ما به وحدت در رفتار وعمل نیازمندیم واگر حسن ظن رو هم کنارش بیاریم میشه گفت خوب بود اما اقای بخشدار میشد سالهای قبل به فکر افتاد مثل الان که خیلی کارها دیر شده
پاسخ:
سلام آقای بزی!
طاعات شما قبول باشد انشاءالله.
اخیراً کمتر به وبلاگ ما سر می زنید؟!
اینکه با حسن ظن داوری کردید، جای تشکر دارد. مسئولین محترم انشاءالله نظر شما را می بینند.
اما آنها نیز از شما که در مطالب قبلی و این مطلب نظرهایی را بیان کرده اید انتظار دارند که حداقل از طریق همین رسانه (یا روشهای دیگری که خودتان صلاح می دانید) پیشنهادها و راهکارهایتان را هم برای بهتر شدن چنین برنامه هایی ارائه کنید.
موفق باشید.

 ........................ یا ستار العیوب

سلام خوب بقول خودت گناهان وسیئات من را در این شبها وروزهای عزیز  شستشو جلا میدی افرین..
aghaye 0-0 kheyli barat motasefam

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
چطور ادعا می کنی که اهل باندبازی و این چیزا نیستی از مطالبت معلومه که آمدی تا بعضی ها را در رسانه های استان مطرح کنی و سایتهای جناح سیاسی خاصی هم با تو هماهنگ هستن تا این افراد را بزرگ کنی. چرا تا بحال سایتهای استان یادی از سرخنکلاته نمی کردن و حالا شما با چهارتاعکس داری ما را سرکار می گذاری. مثل قضیه جشن نیمه شعبان در مدرسه رسالت که با اون وبلاگ ***** پسربخشدار هر دوتان داشتید جوسازی می کردید انگار مشکلات همه مردم با دلقک بازی و اوازخواندن حل شده.
شما اگر صداقت دارید و راست می گویید درباره این برنامه ها از مردم نظر سنجی کنید و نتیجه عادلانه آن را بگویید. بعد هم شما که میگوید صدای مردمید چرا از بدبختی ها و این همه مشکلات جوانان و بیکاری و فساد و مواد مخدر گزارش نمی دهید نکنه جدا معتقدید که از این خبرها در سرخنکلا نیست چرا وقتی چندهزار لیتر مشربات الکلی در سرخنکلا کشف شد و آبروی نداشته ما رفت خفه خون گرفتید اخه خجالت هم خیلی خوبه
پاسخ:
سلام «آقا ابوالفضل»!
اولاً امیدوارم اسم واقعی ات همین «ابوالفضل» باشد. ثانیاً از این همه لطف که در حق بنده حقیر فقیر سراپا تقصیر مبذول فرمودید، صمیمانه سپاسگزارم.
اما بعد؛
1. اگر لطف کنید چند تا از چهره های شاخص و اصلی این «باند» یا نام گروه سیاسی که ادعا فرموده اید من هوادار و هماهنگ با آنها هستم را نام ببرید ممنونتان خواهم بود و بنده نیز قول می دهم آن اسامی را بدون کم و کاست تایید کنم.
2. ایضاً نام کسانی را که بنده به دنبال مطرح کردن آنها هستم.
3.اینکه چرا تا حالا رسانه های استان گلستان ذکری از نام سرخنکلا نمی کردند را باید مخاطبان گرامی این وبلاگ و از جمله جنابعالی قضاوت کنید و پاسخ دهید(البته منصفانه و بی طرفانه) نه بنده که در این خصوص بی طرف نیستم.
4.بنده و گروه این وبلاگ مطالبمان را با هیچ فرد یا وبلاگ دیگری هماهنگ نمی کنیم (به معنی جوسازی که شما ادعا کردید) ، اما همسو بودن و همکاری مانند تبادل عکس، بحث جداگانه ای است که من هیچ اشکالی در آن نمی بینم. در موضوع مورد اشاره شما (جشن دبیرستان رسالت)هم موضع ما کاملاً روشن بود که هم اکنون هم قابل بررسی است.
5.درباره نظر سنجی پیشنهاد خوبی دادید که پیگیر آن خواهم بود. اما درباره مشکلات اجتماعی هم در لیست مطالب منتشر شده چند مورد از آنها را می توانید ببینید.
6. بنده فکر می کنم شان یک همشهری سرخنکلایی باید بالاتر از این باشد که چنین کلمات سخیف و بی مقداری را بکار ببرد. گیرم که بنده به قول شما «خفه خون» گرفتم، جنابعالی چه اقدامی انجام دادید؟
اللهم اجعل عواقب امورنا خیراً
موفق باشید.

اشکال زیاد بود . مثلاً یکی از این ایرادها این بود که بعضی ها خجالت می کشیدند چهره ی آنها دیده شود و در کل خیلی از مردم نپسندیدند سعی نکن که با تأیید نظرات دلخواه خودت مراسم رو خوب جلوه بدی . این نظر رو هم تأیید کن

پاسخ:
سلام آقای «دو تا صفر» ؛
به روی چشم ، این هم تایید نظر شما بدون کم و کاست.
اما بنده نیز جداً معتقدم اگر اشکالی در کار بوده حتماً باید گفته شود. هم به طور مستقیم و دوستانه به مسئولینی که زحمت برگزاری مراسم را متقبل شدند و هم بصورت غیر مستقیم مثلاً در همین وبلاگ که بخشی از مسئولین شهری و مردم شهرمان آن را می بینند. البته در هر دو روش، اصل باید بر دلسوزانه و اصلاحی بودن انتقادات و بیان اشکالات باشد.
شما همشهری بزرگوار هم که بنده را متهم فرمودید که نظرات دلخواه خودم را تایید می کنم تا مراسم را خوب جلوه بدهم ، اشتباه می فرمایید و در این ماه مبارک، بخشی از سیئات بنده را به گردن گرفتید! (-:
 اینجانب از ابتدای شروع به کار این رسانه تلاش کرده ام تا آنچه که به نظر خودم و دوستان گروه وبلاگ، صحیح بوده تقویت و از آنچه قابل نقد است، به نحو صحیح انتقاد کنم. عقد اخوتی یا مسئول یا فرد خاصی ندارم بجز مردم سرخنکلا که سعی می کنم صدای آنها باشم . فکر می کنم همین روش بحمدالله موجب شده تا همشهریان گرامی سرخنکلایی و از جمله شما عزیز بزرگوار تا حدی به این وبلاگ اعتماد کرده اید و روزانه دهها نفر مطالب آن را می خوانند.
برای امشب که مهمترین شب قدر است از شما و همه همشهریان عزیزم التماس دعا دارم.
موفق باشید.
البته اشکال در کار زیادبود ولی چون در مجموع خوب بود اشکالهای کار را فعلا نمیگم. یه چیز دیگه آقای تاجیک، شما پسر کی هستی؟ شغلت چیه؟
من چند تا پیشنهاد برات دارم که می خواستم حضورا بگویم.
پاسخ:
سلام جناب «مارزلو» ی گرامی؛
از اینکه سعه صدر به خرج دادید ممنونم ولی کاش اشکالات مد نظرتان را با ذکر دلایلش می گفتید چون اینجا محل بحث و همفکری است برای بهتر شدن وضعیت و برنامه ها .
درباره معرفی خودم هم که دیگر همه می دانند همشهری. شماره تماس را هم در همین وبلاگ نوشته ام .

۲۹ تیر ۹۳ ، ۰۰:۲۲ مقصودلو جعفری
سلام.
حقیقتا باید بگویم این برنامه نشان دهنده فرهنگ بالای مردم شهرمون بود چون من چنین چیزی را به یاد ندارم. البته ما سرخنکلائیها باید توجه کنیم اگر همدلی و وحدت در سایر کارهامون داشته باشیم می توانیم خیلی زودتر نتیجه بگیریم.برنامه دیشب واقعا عالی بود.
پاسخ:
سلام.
همینطور است که فرمودید.
التماس دعا .
یعنی میشه یکروزی ما همه سرخنکلایی ها یکدل باشیم مثل این شب عزیز با حضور گرم همه سرخنکلاییها از تازیکی مقصوتی مارزی محله و فردوس محله و سیستانی ها و ..... واقعاً میشه؟؟؟
پاسخ:
سلام آقای صباغی عزیز
بحمدالله این آرزوی شما در برنامه دیشب محقق شد که البته به برکت حضرت امیرالمومنین(علیه السلام) بود.
انشاءالله همیشه اینطور باشد.
با سلام
 یا علی
دست تمامی مسئولین درد نکند واقعاً عالی بود اجرکم عندا..- با تشکر از عکاسی خوب اقای محمد نظری
۲۸ تیر ۹۳ ، ۱۷:۱۹ زرین نامه
سلام. در زرین نامه منتشر شد
لینک مطلب:

http://zarinnameh.ir/2012-08-25-05-11-09/2012-08-25-05-12-39/9208
پاسخ:
سلام.
تشکر و موفق باشید.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
حیف که ***  ** دنبال تفرقه بود و اصلا نیامد...*** **** 
پاسخ:
سلام.
اشتباه می کنید آقای «محمد» که اشتباهاً با نام خانوادگی «تازیکی» نظر نوشته اید؛
ایشان هم در برنامه دیشب حضور داشتند.
در تصاویر ارسالی دو تا از دوستانی که برای این وبلاگ ارسال کرده اند، ایشان دیده می شوند ولی چون آن تصاویر کیفیت خوبی نداشتند، از آنها استفاده نکردم.
ضمناً برای جایگاه مسئولیتی شما خوب نیست که اینطور کلماتی را بکارببرید.
موفق باشید.
تکمیلی / در پاسخ به نظر دوم شما هم که بصورت خصوصی ارسال فرمودید به عرض می رسانم که بنده علیرغم میل باطنی ام، توفیق حضور در جمع همشهریان در این برنامه را نداشتم اما آنچه را که در تصاویر دریافتی دیدم را گفتم و فکر نمی کنم باید بابت این کار استغفار کنم !
ضمناً بنده در جایگاهی نیستم که کسی را تایید یا تکذیب کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">