پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

کشته شد شیر خدا / ابن عمّ مصطفی ...

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۵۵ ب.ظ

   ایام ماه مبارک رمضان برای همه ما یادآور خاطرات خوبی است. بجز روزه داری و افطارها و سحرهای زیبای آن، برای ما سرخنکلایی ها مانند همه مردم مومن ایران اسلامی، حضور پررنگ و بیش از پیش مردم در مساجد و مراسم مختلف این ماه همواره در ذهن ها ماندگار بوده است. قدیمی تر ها به یاد دارند که چه منبرها و روضه ها و هیئت هایی در این ماه برگزار می شد و هر چند که اکنون نیز برگزار می شود اما گذشته ها حال و هوای دیگری داشت.

   وقتی که دعای نورانی « یا علی و یا عظیم ... » پس از هر نماز در مساجد قرائت می شود بسیاری از نوجوانان و جوانان همراه با بزرگترها آن را زمزمه می کنند و بعد از نماز جماعت مغرب و عشاء و قبل از منبر روحانیون در مساجد سنت برگزاری دعای افتتاح از آداب این ماه در مساجد سرخنکلاست.

  امسال هم مطلع شدیم که مسئولین شهری سرخنکلا برای برگزاری مراسم متمرکز احیای شب 21 رمضان (جمعه شب) برنامه ریزی کرده اند. این برنامه ساعت 22:00 جمعه شب در خیابان اصلی (دانش) برگزار می شود و یکی از قاریان بین المللی به همراه مداح اهل بیت از حرم رضوی (علیه السلام) مهمان مردم مومن سرخنکلا خواهند بود.

   زمزمه این ابیات در رثای مولا برای من در بین اشعاری که والد گرامی ما سالهای طولانی در هیئت حسینی در قالب سینه زنی می خواندند، خاطره هایی به یاد ماندنی است:

                         کشته شد شیر خدا                ابن عمّ مصطفی

                          صاحب تیغ دوسر                     پادشاه لافتی

  در این شبهای قدر از همه همشهریان سرخنکلایی التماس دعای فراوان دارم و بنده نیز در ازای آن قول می دهم اگر قابل باشم، در جوار حرم کریمه اهل بیت(علیهم السلام)، بانوی آب و آیینه و آفتاب حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و البته در هیئت فاطمیون با بهره مندی از نوای دلنشین حاج مهدی سلحشور دعاگوی همه شما به ویژه مخاطبان و خوانندگان وبلاگ «سرخنکلایی ها» باشم.



نظرات  (۶)

۰۱ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۳۸ علیرضا مقصودلو نژاد
آقا رضا چه ربطی داشت که گفتی منزلمان دم خانه حاج رحمانه . مثلا چی را ثابت کردی من هم منزلمان سوپر سحره. حال کردی؟
۲۷ تیر ۹۳ ، ۱۶:۰۷ ورزشکار کبدی
مدتی بود نیامده بودم چقدر مطالب جدیذ گزاشتید تو وبلاگتون. واقعا عالیه اینو به دوستهام توی خوابگاه نشان دادم و کلی کیف کردم. لعنت به این ترم تابستانی که نه میگذاره باشگاه بریم نه گرگان بریم.
من  منزلمان  نزدیک خانه  حاجی رحمن  است ولی  بهر حال میرم  خیابان اصلی  مراسم  شرکت میکنم و فقط خودم برای خودم تصمیم میگیرم  امشب جای این حرفها نیست هرکس در گوشه خلوت دل خودش هست تمام  اماکن وسیله رسیدن به خداست  امیدوارم    این اقای مداح  چنان بخواند که دلها رو صیقل بزنه که به خدا نزدیک بشیم امین یا رب العالمین
پاسخ:
سلام.
التماس دعا.
۲۷ تیر ۹۳ ، ۱۲:۲۴ مقصودلو راد
البته این کار که مراسم یکجا باشد طرحی است که ایرادات و خوبی هایی دارد و باید یکبار آن را تجربه کرد ایرادش این است که وقتی توی خیابان باشد حال و هوای معنوی مثل داخل مسجد ندارد و چون جمعیت زیاد است کنترل آن هم سخت است. حالا باید منتظربود. ایشالا که خوب باشد
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
با سلام امیدوارم با حضور در مراسم  متمر کز از بعضی   اختلاف افکنی های یک نفر   اختلاف بینداز  **** ** *** ** **** ******* **** * ** *** * *** وای فلان وای فلان جلو گیری کنیم...........ای وای شب قدر را  شهادت امام علی ع را یک نفر زمان تصفیه حساب اعلام نموده خدا از همه بمون بگذرد ***  ** ** **** **** **** *** **   رها کن   خودت را که  خیرت در این دنیا و اخرت  همین است
پاسخ:
سلام. با تشکر از شما، ظاهراً آن بنده خدا هم که در ابتدا مخالف این برنامه بوده مدتی است موافق شده و مردم را دعوت به حضور در این برنامه می کند.
۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۷:۳۸ حمید رضا مقصودلو
کجایی مگه رفتی هیئت سلحشور ؟ چرا حاج منصور نرفتی؟
پاسخ:
سلام.
هیئت حاج مهدی سلحشور ( و سید مهدی میرداماد) در شهر ماست.
هیئت حاج منصور تهران است.
التماس دعا .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">