پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

فرارسیدن ماه رمضان، بهار قرآن مبارک باد

دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۰ ق.ظ

فرارسیدن ماه مبارک رمضان، بهار قرآن و ماه غفران الهی را به همه مسلمانان و شیعیان جهان، خصوصاً همشهریان عزیز سرخنکلایی تبریک عرض می کنم و در این ماه عزیز از همه شما التماس دعا دارم.


یا رب مرا به سلسله انبیا ببخش * * * بر شاه اولیا ، علی مرتضی ببخش

یا رب گناه من بود از کوهها فزون * * * جرم مرا به فاطمه ، خیر النسا ببخش

هر کار کرده ام ، همه بد بوده و غلط * * * یا رب مرا تو بر حسن مجتبی ببخش

یا رب اگر که جود و سخایی نکرده ام * * * ما را تو بر سخاوت اهل سخا ببخش

یا رب مرابه رحمت بی منتها ببخش * * * یعنی به ساحت حرم کبریا ببخش

یا رب گناهکار و ذلیل و محقرم * * * عصیان من به شوکت عز و علا ببخش

یا رب تو را به جاه و جلالت دهم قسم * * * جرم گذشته عفو کن و ماجرا ببخش

یا رب مرا ببخش به اهل صلات و صوم * * * یعنی به نور صفوت اهل صفا ببخش

یا رب تو را به نور جمالت دهم قسم * * * کز ظلمتم رهان و به نور هداببخش

یا رب به نور ظلمت خاصان درگهت * * * این بنده را به ختم همه انبیا ببخش

یا رب از این معاصی بسیار بی شمار * * * مستوجب عقوبتم اما مرا ببخش

یا رب ! گناه اهل جهان را به ما ببخش * * * ما را سپس به رحمت بی منتها ببخش

هر چند ما نه ایم سزاوار رحمتت * * * ما را بدانچه نیست سزاوار ما ببخش

گفتی که مستجاب کنم گر دعا کنی * * * توفیق هم عطا کن و حال دعا ببخش

بگذر از آن گناه که سدّ ره دعاست * * * هم بر دعای ما اثری بر ملا ببخش

قصد از دعا ، اجابت امر است ، ورنه من * * * خود کیستم که با تو بگویم خطا ببخش

ما را شبی به باغ پراز نرگس فلک * * * یعنی : بدین کواکب نرگس نما ، ببخش

تا بشکفد به گلشن دلها گل امید * * * ما را به فیض لطف نسیم صبا ببخش


نظرات  (۱۰)

پیرو دعوت آقای صفری باید بگم که ما از یه آقای تو مسجد صاحب الزمان حراس داریم که بیایم عکس بگیریم . ایشون ناراحت میشن به ما پرخواش میکنن فک میکنن می خوایم از عکس ها سو استفاده کنیم خودتون عکس بگیرین بفرستین وبلاگ
پاسخ:
سلام.
تشکر از دغدغه مندی و احساس مسئولیت شما .
البته من فکر می کنم همین آقای صفری هم «هراس» دارد از اینکه اسم واقعی خودش را بنویسید!

سلام رفیق قدیمی. کجایی خبری از ما نمی گیری یادمه توی مدرسه هم از این حرفهای فرهنگ و سیاست زیاد میزدی آخرش به جایی رسیدی یا نه؟الان چکار میکنی میدانی چندساله ندیدمت؟
پاسخ:
سلام.
 در میان دوستان قدیمی چنین نامی را به یاد نیاوردم!
ضمناً ، همسر گرامی بنده با این واژه «ماچکول» آشنایی نداشتند و مجبور شدم معنی آن را توضیح بدهم اما وقتی پرسید این همشهری چرا چنین نامی برای خودش انتخاب کرده واقعاً جوابی نداشتم!
واقعاً چرا ؟
زنگ زدم افطاری دعوتت کنم جواب ندادی پیامکم دادم خبری نشد. با گروه وبلاگت یه شب بیایید این ور سرخنکلا بچه های مسجد صاحبا لزمان جلسه قرانم دارند.
پاسخ:
سلام.
شرمنده.
من که سرخنکلا نیستم تا بیایم خدمت شما!
از دعوتتان ممنونم.
تاجیک جان نیستی. کجایی؟ وبلاگت خوابیده دیگه به نظرات جواب نمیدی مطلب نمیذاری نکنه سوژهات تمام شدن خخخخخخخخ
پاسخ:
سلام.
سوژه که تمام نمی شود، فرصت کم پیدا می کنم.
شما فعلاً این تمشکها را مهمان ما باش!
سلام حاج قدرت یک عکس بگیر برا مهدی ایمیل کن واطلاع رسانی خوبی هم میشود
امسال در ماه مهمانی خدا یکی از دوستانمان  جوان ناکام رضا مقصودلو حسن رضا قاسم-که نام ژدر بزرگ شهیدش را داشت از بینمان رفت - برای شادی روحش فاتحه
پاسخ:
سلام.
خداوند ایشان را رحمت کند.
و ما را ...
۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۹:۱۹ مهاجر اورسجی
از جلسات قرآن زیادی که این ماه مبارک در سراسر شهر سرخنکلاته برگذار می شود یک گزارشی تهیه کنید تا اطلاع رسانی بشود.
من هم تبریک میگم و از خدا می خواهم که برای شیرین تر شدن این ماه مهمانی یک خورده مرغ و روغن و گوشت را ارزانتر کند تا ما کارمندها هم بتوانیم مهمانی بدهیم و ثوابی ببریم.
سلام به همه عزیزان. برای ما هم دعا کنید. من پارسال سرخنکلا بودم و توفیق داشتم مراسمهای ماه رمضان را بروم مسجد محله خودمان. ولی امسال سرخنکلا نیستم شاید برای شبهای احیا بیام سرخنکلا.
ماه میزبانی خدا بر شما مهمانان گرامی باد.التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">