پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

  در شب مبارک عید مبعث حضرت رسول (صلی الله علیه و آله و سلم) مساجد و تشکلهای فرهنگی سرخنکلا نیز همانند مساجد و تکایای سراسر کشور غرق در نور و سرور بود و جوانان خوب هیئات و تشکلهای فرهنگی اقدام به برگزاری مراسم و جشنهای مذهبی نمودند.

  اعضای کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری (ره) مسجد جامع سرخنکلا نیز اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی و پخش شربت و شیرینی در میان مردم نمودند.

    شما همشهریان گرامی می توانیدتصاویر مربوط به این اقدام فرهنگی را در وبلاگ کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری (ره) مسجد جامع سرخنکلا از اینجا ببینید.

   البته لازم به ذکر است سایر کانونهای فرهنگی مساجد سرخنکلا نیز چنین مراسمی برگزار کرده اند که چون وبلاگ ندارند، تصاویر آن مراسم پوشش داده نشده است. شایسته است آن دوستان نیز به وسیله ایجاد وبلاگ، اقدام به انعکاس فعالیتها و معرفی کانون خود بکنند.

  همچنین لازم است با توجه به نزدیک بودن پایان سال تحصیلی مدارس و نزدیک بودن تابستان، چنانچه مسئولین این کانونها برای پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و دانش آموزان برنامه ای دارند، هر چه زودتر آنها را اطلاع رسانی کنند. ََ

  وبلاگ سرخنکلایی ها آمادگی دارد با توجه به بازدید روزانه دهها نفر از همشهریان از این وبلاگ، برای اطلاع رسانی برنامه ها و فعالیتهای کانونهای فرهنگی مساجد به این دوستان کمک کند.

   مدیران محترم کانونها برای تماس با این وبلاگ می توانند از طریق بخش نظرات هر یک از مطالب این وبلاگ یا رایانامه (ایمیل) sorkhankola.blog.ir@gmail.com اقدام نمایند.

۹۳/۰۳/۰۷

نظرات  (۱۲)

سلام و خدا قوت.وبلاگ خوبی دارید.در مورد این مطلب ایستگاه صلواتی برای روز مبعث این ایستگاه صلواتی توسط حوزه بسیج بعثت برگزار شده بود نه کانون.از مسئول کانون شهید مطهری انتظار بیشتری می رفت.
پاسخ:
سلام آقا سعید؛
تصاویر دریافتی بنده حاکی از این بود که اعضای کانون که البته افتخار بسیجی بودن را هم دارند در ایستگاه صلواتی فعال بودند. به هر حال بنده آمادگی دارم برنامه های فرهنگی همه تشکلهای فرهنگی از جمله بسیج را پوشش خبری بدهم .
موفق باشید.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
شربتش خوب نبود چون شکرش کم بود و شیرین نشده بود
خوشمان نیامد
******
به دوستان کانون پیشنهاد می کنم برای نیمه شعبان از چراغانی کردن و زیبا سازی شهر با کمک شهرداری غافل نشوند و سنگ تمام بذارند.
پاسخ:
سلام آقا (یا خانم) زوار
هر کس به قدر همت خود باید سهمی داشته باشد.
خدا رحمت کند مرحوم حاج نصیر مقصودلو باباخانی را که در مساجد هنگام جمع آوری کمکهای مردمی این شعر را می خواند:
بلبل به باغ جغد به ویرانه ساخته          هر کس به قدر همت خود لانه ساخته
  همت بلند دار که مردان روزگار                از همت بلند به جایی رسیده اند
اولا این مصوبه شهر گرگان کی دست شما رسیده  و اظهار نظر صریح میکنید یعنی شورای شهر گرگان نمیدانند که   برای مراسم اینچنینی ببودجه بیشتری لازم است
پاسخ:
سلام.
ممکنه کمی بیشتر توضیح بدهید؟
سلام .    معلومه که از بچه های تازیکی هستی پس چرا از این محله ما مطلبی نمی نویسی
پاسخ:
سلام
بنده جداً مدعی هستم که تازیکی و مقصوتی برایم فرقی ندارد.
به روی چشم آقا (یا خانم) صفری؛
شما هم از مطالب یا فعالیتهای محله تان بفرستید حتماً در وبلاگ استفاده خواهم کرد.
موفق باشید.
این قضیه شورای شهر گرگان اگر واقعیت داشته باشه و اونها برای ارتحال امام ره  از یاک چهل کمتر پول کذاشته باشند واقعا نشون میده  از فرهنگ خمینی دوستی خارج شدهاند من شنیدم برای یکسری مسائل دیگه خوب پول میگذارن من از چند نفرشان تعجب میکنم خصوصا رییسشان امیدوارم خدا به راه راست خمینی وحسینی هدایتشان کنه
هر خبری رو میندازی تو وبللاگت  بعد میگی من بیطرف هستم روز اول  هم گفتم یک ریگ به کفشت داری اقای........
پاسخ:
سلان داداش «محمد» گل خودم!!!
بی طرف «سیب زمینی» است، کجا من ادعای «بیطرف» بودن کردم؟
راستی یادم رفت، یواش یواش داری شیطنت می کنی ها! (-:
ایمیلت رو بنویس تا جزئیاتی از شیطنت خودت رو بیشتر توضیح بدهم .

۰۸ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۱۵ مقصودلو راد
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
مگه سرخنکلا کلا چن تا کانون داره که اینقد براشون نوشابه باز کردی
ما که دانش آموز این **** بودیم چیزی از برنامه هاشون ندیدیم
پاسخ:
سلام
جهت استحضار شما عرض کنم که سرخنکلا چهار کانون فرهنگی و هنری مسجد دارد که به این شرح است:
کانون شهید مطهری(مسجد جامع)، کانون امام حسن علیه السلام(مسجد امام حسن علیه السلام)، کانون مفتاح النور(مسجد صاحب الزمان عجل الله فرجه) و کانون السابقون(مسجد امام جعفر صادق علیه السلام)
ضمناً اگر شما چیزی از برنامه های فرهنگی آنها ندیدید، بیشتر باید خودتان را ملامت کنید نه آنها را.
موفق باشید.
شک نکن مصوبه شورای شهر گرگان در مور د یاک 40 وبزرگداشت ارتحال امام ره را نگاه کنید متوجه خیلی چیز ها خواهید شد البته مردم وبسیج مراسم در خور مقام امام ره را برگزار میکنند اما شورای شهر گرگان.........................
پاسخ:
سلام.
اگر شک می کردم که نظر قبلی شما را تایید نمی کردم تا به مخاطبان نمایش داده شود.
ضمناً بنده به مصوبات شورای شهر سرخنکلا هم دسترسی ندارم، چه رسد به شورای شهر گرگان!
درباره برگزاری مردمی مراسم هم کاملاً صحیح می فرمایید. همیشه اینطور بوده و انشاءالله خواهد بود.
موفق باشید.
سلام دوستان خبر جدید از شورای محترم شهر گرگان که خودشون را پیروان حضرت امام ره  میدانند بشنوید برای برگزاری مراسم یاک چهل که 2000 نفر مهمان داشت غیر از کمک های مردمی حدود 3000000تومان 3000000 تومان از بودجه شهرداری گرگان پرداختنداقایان*-/اما برای برگزاری مراسم بزرگداشت امام خمینی ره  که هم اعزام به مرقد امام داره هم برگزاری مراسم 15000000تومان ببینید امام دوستی وسیاسی بازی را بازم به استاندار اصلاح طلب که همه استان را بسیج کرده برای برگزاری  مطلوب بزرگداشت ارتحال امام ره  اقایان یک زمان اصولگرا شورای شهرل گرگان.................پس افرین به اقای صادقلو استاندار گلستان
پاسخ:
سلام جناب تازیک؛
مطلب شما کمی مبهم بود و من خوب متوجه منظورتان نشدم.
با این حال آن را تایید کردم. انشاءالله که منبع خبر شما موثق است.
۰۸ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۴۶ لکزایی جاوید
از دیدن وبلاگ بچه های سرخنکلا خوشحال شدم من چهار سال اونجا مدرسه رفتم امیدوارم توی کارهاتون موفق باشید جاوید لکزایی دانشگاه پیام نور گنبد
خوب چرا خودتون عکس نگرفتین. اون عکسها که جالب نیستن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">