پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

اولین بسته پیامکی/این عید به نور «فاطمیه» زیباست

سه شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۴:۵۷ ب.ظ

  یکی از پدیده هایی که چند سالی هست تاثیرات فرهنگی قابل ملاحظه ای پیدا کرده، پیامک یا همان پیام کوتاه است. درباره اینکه چطور باید از این پدیده یا به عبارت صحیح تر ابزار فرهنگی استفاده کرد گفتنی بسیار است.

   به نظرم رسید برای سهیم بودن در فرهنگ سازی مثبت به وسیله آن، پیامکهای مناسبتی چه مذهبی و فرهنگی و چه موضوعات متفرقه دیگر که دریافت می کنم را برای مطالعه همشهریان گرامی و استفاده یا اعلام نظر درباره آنها در وبلاگ بگذارم. از همشهریان عزیز سرخنکلایی یا سایر خوانندگان این مطلب هم که پیامکها را مطالعه می کنند انتظار دارم متن پیامکهای مناسبتی خودشان را در قسمت نظرات این مطلب یا هر مطلب دیگر درج کنند تا در بسته های بعدی پیامکی به نام خودشان درج کنم.

  در این ایام هم برای اینکه به سهم خودم ایام فاطمیه(س) را گرامی بدارم، چند تا پیامک دریافتی خودم طی روزهای اخیر را درج می کنم:


این عید به نور فاطمیه زیباست             روزی تمام سال ما با زهراست

       با بردن نام فاطمه فهمیدیم             سالی که نکوست از بهارش پیداست

****

هر سال منم عبد عطایت مادر             خوشبخت شدم من از دعایت مادر

نوروز که قابلی ندارد بی بی               صد عید الهی به فدایت مادر

****

امسال بهار رنگ نیلی دارد            سین دگری به نام سیلی دارد

                  "یا فاطمه" گشته ذکر تبریک بهار       خوش آنکه حریم را نگه می دارد

****

ای روح دو صد مسیح محتاج دمت              زهرایی و خورشید غبار قدمت

    کی گفته که تو حرم نداری بانو ؟            ای وسعت دلهای شکسته حرمت

****

مرغ دلم همیشه، دربند آل زهراست      هستی و جان و مالم همواره مال زهراست

چونکه شده مقارن نوروز و فاطمیه         عشاق فاطمی را امسال سال زهراست

****

در دو عالم جلال ما زهراست       رمز تغییر حال ما زهراست

      عید با فاطمیه می آید           ذکر تحویل سال ما زهراست

****

   در دلم سیرت علی بگذار           یا مقلب القلوب والابصار

سرنوشتم به فاطمه بسپار           یا مدبر اللیل والنهار

   با حسینت مرا بده اکمال           یا محول الحول والاحوال

      به حسن آن امام پاک و زلال      حول حالنا الی احسن الحال


نظرات  (۳)

درباره ثبت نام یارانهها پیامک ندارین؟
شعرهای به جا و زیبایی انتخاب کرده اید.
استفاده کردم.
سلام همشهری سابق
از اینکه با وجود مطالب مفید و بی طرفانه ای که در وبلاگتون گذاشته اید بعضی ها شروع به حمله و برچسب زدن به شما نموده اند، افسوس خوردم.
با اینکه سالهاست در سرخنکلا نیستم اما از طریق اقوام اطلاعاتی درباره وضعیت فرهنگی سرخنکلا کسب کرده ام. متاسفانه همین تیپ افراد هستند که با نگاه امنیتی به بچه های سرخنکلا موجب پسرفت شهرتون و شهر سابق من شده اند.
برای موفقیتتون دعا می کنم.


پاسخ:
سلام.
متوجه منظورتان نشدم! حمله ؟ برچسب؟ نگاه امنیتی؟ شهر سابق؟ فکر نمی کنم وضعیت در این حد باشد که شما نوشته اید.
به هر حال متشکرم. باز هم منتظر نظرات شما هستم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">