پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

همشهریان گرامی سرخنکلایی در برخی نظرات خصوصی و غیر خصوصی و همچنین در ایمیلهای خود به مدیر وبلاگ مکرراً درخواست معرفی نویسنده و همکاران وبلاگ را می کنند. البته این پرسشها هم به دلایل متفاوتی است که همه آنها محترم است. در پاسخ به همه این بزرگواران دلایلی را برای این عدم معرفی در حال حاضر بیان می کنم:

- اول اینکه این وبلاگ فعلاً به صورت آزمایشی فعالیت دارد و در صورت استقبال همشهریان عزیز و احساس نتیجه بخش بودن ادامه کار ، حتماً به معرفی همه عوامل موثر در راه اندازی این وبلاگ اقدام خواهیم کرد.

- دوم اینکه متاسفانه سابقه کار فرهنگی (از جمله وبلاگ نویسی) در سرخنکلا  نشان می دهد بعضی همشهری ها - که البته احترام آنها بر ما نیز واجب است- با تعصبات نابجا مانند این محله و آن محله کردن (تازیکی مقصوتی!) یا این طایفه و آن طایفه کردن سعی در تخریب و بعضاً توهین به متولیان آن کار فرهنگی می کنند. نمونه آشکار آن را می توان در قسمت نظرات وبلاگ جناب آقای نژاد موجنی به خوبی مشاهده کرد. و البته در فعالیتهای فرهنگی دیگر که در این مجال نمی گنجد. بنابر این بهتر دانستیم حداقل تامدتی بدون معرفی خود و به صورت ناشناس فعالیت کنیم.

- اگر برخی همشهریان گرامی تمایل داشتند مطالب و تصاویر فرهنگی خود را با ذکر نام فرستنده و مشخصات خودشان یا عدم ذکر این موارد برای استفاده در وبلاگ بفرستند حتماً می توانند با اطمینان و اعتماد کامل آنها را ارسال کنند زیرا به هر حال مورد استفاده همشهریان سرخنکلایی و دیگران قرار می گیرد، چه تفاوتی دارد که رسانه توسط چه کسی اداره می شود و اهل کدام محله است و از کدام طایفه؟  آیا حتماً باید غیرسرخنکلایی ها برای سرخنکلا کار فرهنگی کنند؟


۹۲/۱۲/۱۶

نظرات  (۴)

وبلاگ پرمحتوایی دارید.فقط اینکه  دیدتان این باشد که سرخنکلا را یک سرخنکلای واحد بنگرید و اقوام راتقسیم نکنید .
پاسخ:
سلام
درباره این توصیه تان، حتماً همینطور خواهد بود اگر هر جایی از مطالب غیر از این را دیدید ممنون خواهم بود که بلافاصله تذکر بدهید.
اما از اینکه شما به عنوان یکی از فرهنگیان(معلمین) همشهری، وبلاگ به روز و فعالی دارید بسیار خرسند شدم و فوراً آن را در قسمت پیوندها قرار دادم.
متاسفانه با اینکه سرخنکلا صدها معلم خوش فکر و زحمتکش دارد، اما این قشر از همشهریان که انتظار زیادی از آنان هست، ازظرفیت فضای مجازی برای آموزش به دست گرفتن قلم و «نوشتن» به فرزندان و دانش آموزان یعنی وبلاگ نویسی استفاده نمی کنند و حتی هیچ یک از مدارس سرخنکلا وبلاگ فعالی ندارد.(یا من تاکنون ندیده ام). در این خصوص گفتنی بسیار است که انشاءالله در مطلبی مفصل خواهم نوشت.

با سلام

شما هرکسی هستید برای ما محترمید  و شاید از خیلی ها مث ما محترمتر برای اینکه دست به قلم برده اید و برای آب و خاک اجدادی ات می نویسی و دغدغه داری و این دغدغه خصلت انسانیست ورای تازیکی و مقصوتی است و این اتهامات به مطالب زیبایتان نمی تواند خللی وارد نماید ادامه بده و خسته نباشید ما را هم بپذیر موفق باشید

 

پاسخ:
سلام
شکسته نفسی می فرمایید.
شما لطف دارید، انشاءالله همینطور که فرمودید کار را ادامه خواهم داد.
۱۷ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۰۹ محمد حسن مقصودلو
سلام  بهتر بود  دادن آرا به وبلاگ ثبت نامی نباشد و آزاد باشد
پاسخ:
سلام آقای مقصودلوی عزیز
به روی چشم!
امکان ثبت نظر بدون ثبت نام در سایت بیان(blog.ir) را فعال کردم. از این به بعد همه می توانند بدون ثبت نام نظر بدهند.
با تشکر از تذکر شما.
۱۷ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۵۷ یک سیستانی
سلام همشهری
وبلاگ خوبی داری. فقط یک سوال داشتم، به نظر می رسد کمی گرایشات ناسیونالیستی سرخنکلایی داشته باشید. آیا سیستانی های ساکن سرخنکلا را هم سرخنکلایی می دانید یا شما هم مثل بعضی از محلی ها تفکرات نژاد پرستانه دارید و رفتارتان مانند اسرائیل در قبال فلسطینی هاست؟ البته ببخشید که اینطور صحبت کردم.
پاسخ:
همشهری، همشهری است. چه محلی باشد چه غیر محلی. ضمن اینکه برادران سیستانی با حدود 50 سال سابقه سکونت در دشت گرگان، دیگر یکی از صاحبخانه ها هستند و ما حتی آنها را مهمان هم نمی دانیم. چه اینکه در هنگامه شناختن مرد از نامرد یعنی در دفاع مقدس نیز شهدایی از همین دیار به میدان فرستادند و شهدای آنها نیز که پاره های تن ما و همه ایرانیان هستند هم اکنون در بهشت رضای سرخنکلا، زیارتگاه همه ی ماست. مسئله ای که شما مطرح کردید متاسفانه تا حدی وجود دارد و در آینده برای بحث درباره آن و انشاءالله رفع آن تلاش خواهیم کرد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">