پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

   پس از جستجوی فراوان موفق شدم 14 وبلاگ از همشهریان سرخنکلایی پیدا کنم و با افتخار همه آنها را در قسمت پیوندها قرار دادم که چند تا از این وبلاگها با دغدغه فرهنگی معلمان عزیز سرخنکلایی ایجاد شده است.

   البته همینجا باید اظهار تاسف کنم که برخی از آنها چند سال (!) و برخی دیگر چند ماه است که به روز رسانی نشده اند. اگر شما همشهری گرامی نیز وبلاگی از دیگر همشهریان سرخنکلایی سراغ دارید، استدعا دارم در قسمت نظرات همین پست معرفی کنید تا آن ها را نیز در قسمت پیوندها قرار دهم و بتوانم همانطور که در بخش اهداف گفته ام، حلقه وصل و به نوعی همفکری برای بچه های سرخنکلا باشم . (البته پس از بررسی محتوای وبلاگ)

  ضمناً : چنانچه مایلید مطالب و پستهای جدید این وبلاگ (سرخنکلایی ها) بصورت رایانامه (ایمیل) و پیامک به شما و دیگر دوستانتان اطلاع رسانی شود، ضمن معرفی خود آدرس رایانامه و شماره تلفن همراه خودتان و آن دوستان را هم در قسمت نظرات درج نمایید که البته مطمئناً بدون نظر شما قابل مشاهده نبوده و منتشر نمی شود.


۹۲/۱۲/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">