پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

... و اما اهداف

جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۳۴ ق.ظ

   اینکه چه چیزی موجب شد تا همراه دوستان به این نتیجه برسیم که وبلاگ «سرخنکلایی ها» را راه اندازی کنیم شاید گفتنش در یک مطلب(پست) ممکن نباشد. انشاءالله در پستهای بعدی هم اشاره هایی می کنم.

   خلاصه اینکه درباره نظر دوستان موافق بودم که داشتن یک رسانه به عنوان یک ابزار فرهنگی مورد نیاز همه جوامع هست. چه یک مدرسه یا دانشگاه و اداره باشد، چه یک روستا یا شهر. مخصوصاً شهر ما سرخنکلا که مردمش از نظر اهمیت دادن به فرهنگ و دانش از قدیم زبانزد بوده اند و جمعیت قابل توجهی هم دارد.

  با افزایش کاربران اینترنت و راه پیدا کردن آن به منازل مردم، نیاز به مطلع کردن افراد از وضعیت محیط و و مسائل جاری در آن و احوال یکدیگر هم بیشتر شده. چون متاسفانه به همین نسبت ارتباطهای حضوری کمتر شده. با این توضیح می شود گفت هدفهایی که از راه اندازی این وبلاگ داریم در بندهای زیر خلاصه می شوند:

1- اطلاع رسانی درباره موضوعات مهم و اخبار سرخنکلا که به هردلیلی (مثلا نداشتن رسانه مناسب) خیلی از همشهری هایی که باید از آن اخبار مطلع بشوند، اطلاع پیدا نمی کنند. شاید هم خیلی افراد غیرسرخنکلایی بخواهند بدانند که در شهر ما  چه خبرهایی است و مردم سرخنکلا چطور آدمهایی هستند! چون وقتی رسانه عمومی شد، همه می توانند به  آن مراجعه کرده و مطالبش را بخوانند.

2- همانطور که در قسمت معرفی خلاصه کنار سمت راست وبلاگ «سرخنکلایی ها» نوشته ام، یکی از کارهایی که ازاین طریق و به وسیله هر رسانه دیگر امکان پذیر است، علاوه بر بند قبل یعنی اطلاع رسانی، مطلع شدن از نظرات و پیشنهادهای افراد دیگر یا همان «همفکری» است که گفتم.

  این وبلاگ هم انشاءالله حتما جایی خواهد بود برای اطلاع از نظرها و پرسش ها و پیشنهادهای شما. هم در قسمت نظرات انتهای مطالب و هم بصورت ارتباط رایانامه ای(ایمیلی) از طرف شما. یا شاید در آینده از روشهای دیگر.

3- مطمئناً رسانه ها جایی هستند برای "نقد". البته خود "نقد"هم باید بتواند عاملی بشود برای رشد و بهتر شدن. پس معلوم است اگر نقد و انتقاد که از روی انصاف و دلسوزی و در چهارچوب منطقی نباشد باعث رشد و بهتر شدن وضعیت هم نمی شود.

  ما هم سعی خواهیم کرد از این روش کمکی بکنیم به سرخنکلا . ضمنا قبل از این که مسئولین و افراد و تصمیمات یا عملکرد و برنامه های دیگران را نقد کنیم، خودمان آماده پذیرش نقد و انتقاد از همه هستیم.

فعلاً ؛

یاعلی.

۹۲/۱۲/۰۲

نظرات  (۱)

۰۲ اسفند ۹۲ ، ۰۱:۰۰ سرخنکلایی واقعی
سلام داداش
خوبی؟ فک نکنم ته وچه سخنکلا باشی! بدجوری لحجه تهرونی داری
هه هه هه
آره؟!!!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">