پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

ما مدیون شماییم

سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۴۵ ق.ظ

در ادامه جستجوی مطالبی درباره سرخنکلا بالاخره توانستم یک مطلب فرهنگی خوب دیگر پیدا کنم. مصاحبه با سرکار خانم دکتر عصمت مقصودلو ، همسر گرامی شهید بزرگوار حسین جرجانی.

یادم می آید که دوران دبستان خودم، در کلاس درس قرآن که بصورت آزاد و خارج از وقت مدرسه می رفتم و آن موقع به آن کلاس ها می گفتیم «ملایی» مدتی در محضر این بانوی بزرگوار و در منزلشان از ایشان قرآن آموخته ام.

از اینکه متوجه شدم با وجود سختی های فراوان و پس از شهادت همسرشان توانسته اند خودشان و فرزندانشان را در جامعه به خوبی اداره کرده و به تحصیلات بالا برسانند، خیلی خوشحال شدم.

فقط می خواهم به ایشان عرض کنم: همه ما مدیون شماییم. هم تا الان و هم از این به بعد.

  قبلاً شنیده بودم دست نوشته ها و صوت سخنرانی های شهید جرجانی در اختیار خانواده ایشان هست. امیدوارم بتوانم در فرصتی از محتوای آنها استفاده کنم.

  ضمناً خوب است یادی هم بکنم از پدر ومادر شهید بزرگوار شهید حسین جرجانی یعنی پیرمرد باصفا و ورزش دوست «مرحوم حیدر جرجانی» و شیرزن به یادماندنی و خاطره انگیز «مرحومه حاجیه فاطمه خواجه اورسجی» معروف به "فاطمه شعبان" که همواره در برنامه های مذهبی وانقلابی شهرمان و حتی در گرگان حضور پررنگ و فعالی داشت. خاطرم هست که برای حل مشکلات جوانان و معضلات اجتماعی سرخنکلا تلاش دلسوزانه و فراوانی داشت. تا جایی که خیلی از مسئولین گرگان از ایشان به عنوان مادر شهید سرخنکلایی شناخت کامل داشتند.

مشروح گفتگوی دکتر عصمت مقصودلو با یکی از رسانه های گلستان که شهریور ماه 92 با عنوان "همسرم همرزم ابوعمار بود" انجام شده را می توانید از اینجا بخوانید.



۹۲/۱۱/۲۹

نظرات  (۱)

۳۰ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۵۲ نژاد موجنی

سلام و درود بر شما

از اینکه تارنمای من را در قسمت پیوندها قرار دادید ممنون و از فعالیتی که در عرصه فرهنگی دارید تشکر

یه چیزی رو دقت کن (تابحال توجه کردی که اطلاعات در تارنمای من از کجا آمده ؟!) می خواست بگم که زود قضاوت نکنی من به روش خودم تحقیقات انجام میدم و این کار سختی است زیرا تفهیم اینکه برای چه هدفی مصاحبه انجام میدهی به مردم مشکل است نگاه به چند نفر فرهنگی و آدم نوعی نکن که گفته هایشان را تصدیق می کنند بلکه اطلاعات و گزارشات مستند دست افرادی هست که نایاب می باشند و بنابراین در پیدا کردن این افراد باید کوشا باشیم. (مثلاٍ آنجا که در مورد فقر مطلب و با اینکه در مورد شهدا گفتی کاوشگری بخصوصی را می طلبد!!!)

بازهم از شما ممنون و سپاسگذار

راستی خودت را معرفی کن

پاسخ:
سلام خدمت آقای نژاد موجنی عزیز
در مورد مشکل بودن کار فرهنگی و اینکه خیلی ها همکاری نمی کنند عمیقاً با شما موافقم.
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">