پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

پایگاه اطلاع رسانی*سرخنکلایی ها* ، رسانه ای برای همه مردم سرخنکلا

امروز داشتن رسانه ی خوب، یک ضرورت فرهنگی است

سلام. «سرخنکلا» شهر کوچکی است در ایران اسلامی از استان زیبای گلستان؛ گرگان، بخش بهاران. ما تلاش خواهیم کرد تا حلقه وصل و همفکری همه بچه های «سرخنکلا» باشیم که می خواهند کمک کنند برای کارهای فرهنگی در «سرخنکلا».
آی دی ما در تلگرام @blogger1404

آخرین نظرات

فقر مطلب درباره سرخنکلا در رسانه ها

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۱۴ ق.ظ
   قبل از اینکه شروع به نوشتن کنم داشتم توی اینترنت با کلید واژه "سرخنکلا" جستجو می کردم. چند تا نکته متوجه شدم اول و مهمتر از همه اینکه ظاهراً توی سرخنکلا به این بزرگی یک نفر خبرنگار یا آدم رسانه ای پیدا نمی شود چند تا مطلب یا گزارش یا خبر تولید کند و بدهد رسانه ها تا مردم شهرهای دیگر بدانند چنین شهری هم هست!
  متاسفانه سرخنکلای ما از این جهت بسیار فقیر است. صد رحمت به بچه های روستای "نوچمن" گرگان که با همکاری هم یک سایت درباره نوچمن راه اندازی کرده اند که برای دومین بار رتبه برتر کشوری را کسب کرده. مبارکشان باشد.

   دوم هم این که هر کس از بچه های سرخنکلا خواسته وبلاگی برای سرخنکلا داشته باشد بعد از یک مدت آن را تقریباً رها کرده !
سوم این که دو تا مطلب تقریباً خوب پیدا کردم گفتم بدنیست شما هم ببینید:

  اول / فیلم کوتاهی (کلیپ) از مراسم شب قدر یکی از مساجد سرخنکلا  که یک همشهری خوش ذوق به نام «محمد حسن مقصودلو» توی سایت آپارات و بلاگ خودش گذاشته بود و می توانید از اینجا ببینید.

  دوم / مطلبی با «عنوان اندر حکایت تبدیل یک کانون فرهنگی به مدرسه» که سایت "گلستان ما" درباره تبدیل کانون فرهنگی شهید خوارزم سرخنکلا به مدرسه نوشته بود و می توانید از اینجا بخونید.
البته من چون اطلاع دقیقی درباره جزئیات این موضوع ندارم، نظری نمی دهم. شما خود دانید!

  ضمناً اگر شما هم توی اینترنت عکسی، مطلبی، خبری، گزارشی، وبلاگی یا هر چیزی درباره سرخنکلا دیدید لطفا نشانی آن را در بخش نظرات بدهید تا استفاده کنیم.


۹۲/۱۱/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">